Herken je dit ?
Zo helpt Optimit jouw bedrijf vooruit!
Functies die jou als zzp'er in de praktijk verder helpen


Eenvoudig en efficiënt relatiebeheer
Beheer al je klant- en leveranciersgegevens op één centrale plek. Dankzij de koppeling met de Kamer van Koophandel vind je snel relevante informatie en voeg je eenvoudig standaardinstellingen toe.




Beheer je kosten op één centrale plek
Met het gebruiksvriendelijke inkoopportaal van Optimit wordt het beheer van inkoopfacturen eenvoudiger dan ooit. Ontvang facturen via een centraal e-mailadres, overzie ze in één oogopslag en beoordeel ze snel.




Maak facturen en volg de status van de facturen in een centraal overzicht
Optimit maakt het makkelijk. Onze slimme functies zorgen ervoor dat je sneller betalingen ontvangt en altijd eenvoudig het overzicht behoudt. Volg de status van betalingen en stuur herinneringen met één klik.




Efficiënt offertebeheer,
voor de moderne ondernemer
Met Optimit maak je offertes eenvoudig, snel en overzichtelijk. Van het opstellen en structureren tot digitaal ondertekenen, alles regel je vanuit één platform.




Simpel, snel en foutloos betalen
Optimit maakt betalen eenvoudiger en overzichtelijker dan ooit. Bundel facturen in één betaalopdracht, verreken credit- en debetfacturen en houd grip op je betalingen.



Vraag vrijblijvend een gesprek aan met een van onze consultants
In ongeveer 30 minuten laten we je zien hoe Optimit specifiek binnen jouw bedrijf kan worden toegepast.


Stappenplan van installatie
Wat zeggen klanten over Optimit
Ik kan mij inmiddels niet meer indenken dat ik voorheen mijn bedrijf bestierde met gemaakte excel schema's. Sinds ik Optimit gebruik zie ik met 1 druk op de knop de financiële status van een project. Daarnaast houd ik meer tijd over om mijn bedrijf te runnen.
Voorheen gebruikte ik Excel om mijn mandagenstaten en facturen op te maken. Vervolgens moest ik zowel de factuur als de mandagenstaat inscannen en deze als bijlagen versturen per e-mail. Ik dacht: dit moet toch anders kunnen.
Voor Optimit werkten we alles op papier uit en die losse blaadjes belandden dan in een bakje op mijn bureau.
Tussentijds hadden we geen idee hoe de zaak ervoor stond, alles ging op basis van nacalculatie.










