Online tekenportaal

Laat klanten offertes eenvoudig online bekijken en ondertekenen via het digitale tekenportaal. Geen papieren rompslomp meer: alles verloopt digitaal, snel en efficiënt.

Online goedkeuring: Klanten kunnen direct tekenen of afwijzen.
Automatisch archief: Getekende offertes worden direct opgeslagen.

Structuur met hoofdstukken

Maak je offertes overzichtelijk door deze op te delen in hoofdstukken. Van verschillende projectfasen tot optionele toevoegingen, je creëert helderheid voor je klanten.

Overzichtelijke offertes: Duidelijk en gestructureerd.

Versiebeheer

Blijf altijd op de hoogte van wijzigingen in offertes. Alle versies blijven beschikbaar, zodat je eerdere versies kunt terugvinden en vergelijken.

Historie inzichtelijk: Geen versies verloren.
Vergelijk wijzigingen: Altijd helderheid over aanpassingen.

Van offerte naar factuur

Na goedkeuring van een offerte wordt deze moeiteloos omgezet naar een order of direct naar een factuur. Er is geen dubbele invoer van gegevens nodig: binnen Optimit wordt alles automatisch verwerkt voor een snelle afhandeling.

Volledig proces geïntegreerd: Altijd up-to-date over offertes, orders en facturen.
Geen handmatig werk: Minder kans op fouten.

Directe opdrachtbevestiging

Zodra je klant online heeft getekend, stuur je eenvoudig een opdrachtbevestiging via Optimit. Zo is je klant direct op de hoogte dat zijn goedkeuring in goede orde is ontvangen.

Snel en professioneel: Klant is direct op de hoogte

Standaard teksten

Binnen Optimit voeg je handige inleidende en afsluitende teksten aan je offertes toe. Dit bespaart tijd en zorgt voor consistentie in je communicatie.

Consistente communicatie: Professionele indruk bij iedere offerte

Meer functies

Bekijk alle functies binnen optimit