Eenvoudig contractbeheer
Maak herbruikbare templates die je keer op keer kunt gebruiken. Bepaal zelf de invoervelden per overeenkomst en laat Optimit deze automatisch invullen bij het opstellen van nieuwe overeenkomsten. Zo werk je snel, consistent en voorkom je herhaaldelijk handmatig werk.

Invoer
Contract
Naam: %RELATIENAAM%
Straat: %RELATIESTRAAT%
Postcode: %RELATIEPOSTCODE%
Deze Overeenkomst wordt aangegaan op [[CONTRACTDATUM]] tussen opdrachtgever en opdrachtnemer.
De opdrachtnemer zal de overeengekomen diensten, namelijk
"[[DIENSTEN]]," uitvoeren en de opdrachtgever zal daarvoor een vergoeding betalen van [[BEDRAG]].
Beide partijen verbinden zich ertoe de uitvoering van deze Overeenkomst zorgvuldig en in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving te laten verlopen.
In geval van een wezenlijke tekortkoming behoudt de niet-schuldige partij zich het recht voor de Overeenkomst te ontbinden met een opzegtermijn van [[ONTBINDINGSTERMIJN]].
Deze Overeenkomst vormt de volledige en bindende afspraak tussen de partijen, waarbij alle eerdere afspraken vervallen.

Voldoe aan de Wet DBA
Sinds 1 januari 2025 wordt de Wet DBA strenger gehandhaafd. Optimit steekt ondernemers de helpende hand toe zodat je conform deze wet werkt. Onze contractenmodule maakt het mogelijk om op een digitale en efficiënte manier overeenkomsten op te stellen en digitaal te laten ondertekenen. Het resultaat? Minder risico en geen onnodige vertragingen.

Altijd inzicht
Zeg vaarwel tegen verspreide PDF’s en documenten. Optimit zorgt ervoor dat alle getekende en openstaande contracten automatisch in je project- en relatiedossier worden opgeslagen, zodat je altijd snel inzicht hebt in de status van je contracten.
Automatische factuur verwerking
Meer functies











